۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

لحظه‌ای درنگ کافیست تا ننگ سکوت و کوتاهی را با خود به تاریخ بریم

هموطن، نمیدانم تا چه حد به آنچه بر ما گذشت بینش داری! نمیدانم تا چه حد از وظیفهٔ ملی‌ و تاریخی‌ که بر ماست آگاهی‌!
قرن هاست که از آریایی خاک و خونمان میگوئیم، قرن هاست که از شهامت و آزاد منشیمان میگوئیم، قرن هاست که از علی‌ و حسین و شهید میگوئیم.
لحظه‌ای درنگ کافیست تا ننگ سکوت و کوتاهی را با خود به تاریخ بریم.
ما به تک تک آزاد اندیشان محتاجیم. بر خیز که کار بسیار است.
نباید ظالمان و جائران گمان کنند که بر ما سوار گشته اند. کمی‌ همت، کمی‌ غیرت. تو در قبال دیگران مسوولی. تو در قبال خودت مسوولی. بر خیز هموطن. بانگ الله اکبرت ضعیف شده است. فریاد آزاده خواهی ات ضعیف شده! لبخند را ببین بر لبان خونخوران! بر خیز ‌ای آزاده. میخواهند به سقف بکوبندمان! برخیز که سقف را بر سرشان ویران کنیم.
این هفته هفتهٔ ختیریست. ما به تک تک شما نیازمندیم. خون ما از دیگران رنگین نیست. در خانه نشستن بزرگ‌ترین خیانت و گناه تاریخی‌ و ملی‌ توست.

دوستان عزیز، از آنجایی که بسیاری از هموطنان دسترسی‌ به اطلاعات آزاد از طریق اینترنت و ماهواره ندارند، بر آن‌ شدیم تا تعدادی از فایل‌های تصویری و صوتی که را به فرمت 3GP جهت نمایش بر روی موبایل توزیع کنیم.
از شما هموطن آزاده تقاضا داریم که این فایل‌ها را به دوستان و اقوام خود به راحتی و از طریق bluetooth داده و همچنین از طریق ایمیل برای هر آن‌ کس که می‌شناسید ارسال نمیایید. شاید این کوچک‌ترین کاری است که میشود در راه آزادی انجام داد.
.
با سپاس
.
جاوید ایرانی آزاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر