۱۳۸۸ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

مي‌خواستند ده بمب شیمیایی در ایران منفجر کنند

زاهدی: مي‌خواستند ده بمب شیمیایی در ایران منفجر کنند

دوشنبه، ۱۲ مرداد، ۱۳۸۸


فارس نوشت: وزير علوم، تحقيقات و فناوري، دولت نهم را دولت بسيج اساتيد دانست. محمدمهدي زاهدي در جمع اساتيد بسيجي كشور با اشاره به جريانات پس از انتخابات اظهار داشت: گروهك‌هاي ضد انقلاب پس از انتخابات رياست جمهوري قصد داشتند 10 بمب شيميايي در شهرهاي مختلف كشور منفجر كنند كه با هوشياري و اقدامات به موقع نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي اين توطئه شوم خنثي و عوامل آن دستگير شدند.
وي افزود‌: همچنين آنها در روز انتخابات در چند جاي تهران انفجار شيميايي را برنامه‌ريزي كرده بودند و قرار بود كه جوانان ما را در راستاي آموزش براندازي‌نرم، شست‌وشوي مغزي دهند.

وزير علوم با اشاره به كميته ايكس گفت: اين جريان سياسي از حدود يك سال قبل از انتخابات شروع به برنامه‌ريزي براي براندازي كرده بود و در زمان انتخابات كارمندان، فرهنگيان، بازاريان و ... را براي براندازي آموزش داد و بايد گفت كه آيا تقوا و عدالت اين است.
زاهدي خاطر‌نشان كرد: دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران، براي بي‌ثبات كردن كشور پس از انتخابات با اختصاص 400‌ميليون دلار جلساتي را هم در برخي كشورهاي عربي و اروپايي با تعدادي از نمايندگان جريانات داخلي كشور برگزار كردند.
وي صرف هزينه هزار‌ميليارد توماني در انتخابات را يكي از اقدامات سازمان‌ها و جريانات ليبرال در ايران دانست و افزود: ايجاد بي‌ثباتي، بحران‌سازي، تخريب چهره كارگزاران حكومت اسلامي، ايجاد حوادث تروريستي، رواج ايران‌هراسي، افشاگري‌هاي كاذب و شايعه‌سازي، تشويق به افراط و تفريط در دانشگاه‌ها، دامن زدن به جريانات داخلي از جمله اهداف دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي در حوادث اخير بوده است.


--------------------------
این از دروغ گو یی‌های سران نظام مقدس اسلام بود. خوبه نگفتند ۱۰ بمب اتمی‌. اینها به خاطر اینکه این سفره مفت را از دست ندهند، حاضرند دست به هر کاری بزنند. آخوند هایی‌ که سالیان سال از راه روزه خوانی و گرفتن خمس و زکات امرار معاش میکردند، طبیعی است که این دروغ‌ها را ببافند. اون از افسانه امام زمان در جاه جمکران، اون از دیده شدن خمینی هندی زاده در ماه، اون از حاله نور دروغین، حالا شد ۱۰ بمب شیمیائی.

حالا نظر بعضی‌ از ایرانیان را در رابطه با این مطلب بخوانید. من جقدر خوشحالم که ایرانیان به درجه یی رسیده اند که دیگه این دروغ‌ها اثر نمیکند. امیدوارم روزی برسد که همه دست در دست هم، دست تمام ادیان و ایده الوژی‌های ضد انسانی‌ را از دخالت در سیاست و قانون گذاری کشور مان کوتاه کنیم.


Anonymous:
آقا شما هم قبول شدید هم از نظر ابتذال هم از نظر دروغ گویی استاندارد‌های لازم برای کار در دولت دهم را دارید


Anonymous:
این آقای نابغه ریاضیدان عدد را اشتباه نمی کند . !!!؟ حالا که وزیر اطلاعات نداریم ایشان در رابطه با مسئله امنیتی صحبت می کنند


Anonymous:
آقای پروفسور بسیجی! خجالت بکش! روز محاکمه شما جنایتکاران نزدیکه. بیخود دست و پا نزنین! این بخت برگشتگان لبه پرتگاه تاریخ فرا فکنی میکنند. فکر میکنند که اگر میهن پرستان ،عدالتخواهان و آزادیخواهان دور هم جمع میشوند برای تقسیم 400 ملیون دلار پول نفت است . اینجاستکه اصول تفکرشان که غارتگری اموال این ملت است هویدا میشود. این بیگانگان باین مردم و آبو خاک و فرهنگ چند هزار ساله ایران،ما و کشور ما را بغنیمت گرفته اند.کشورمانرا از دست خارجیان آزاد خواهیم کرد.جمهورئی دمکراتیک با رنگ و بوی ایرانی بر پا خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر