۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

شکست مفتضحانه ی صدا و سیمای رژیم در دروغ پراکنی درباره ی خیزش مردم

پیک خبری تندر


مسلح شوید و به «تندر» بپیوندید!

شکست مفتضحانه ی صدا و سیمای رژیم در دروغ پراکنی درباره ی خیزش مردم


چندین روز پیش مقاله ای را نوشته بودم که "تبلیغات دشمن را خنثی کنید."

این روزها دیدیم که صدا و سیمای رژیم در تبلیغت خود شکست خورد و نتوانست جنایات تروریستهای بسیج و سپاه و نیروهای سرکوبگر را بپوشاند.
در روزهای نخست یک گفتگوی مسخره ی تلفنی پخش شد که یک خانمی به نام زهرا از سازمان مجاهدین از انگلستان (به قول رژیم مجاهدین پایگاه انگلیس) پخش شد، با مردی به نام بهروز و سپس آن اعتراف تلویزیونی ساختگی پخش شد. من در این برنامه ی مسخره چند گاف بزرگ دیدم، با این که دسترسی به منابع ندارم و نمی توانم برنامه را دوباره نگاه کنم، به هر حال نکاتی در خاطرم ماند که لازم می دانم بیان کنم.
نخست به خود مکالمه ی تلفنی می پردازیم. صدای زهرا خانم که نقش مجاهد را بازی می کرد فرآیند شده (افکت دار) بود تا به نظر بیاید تلفن از خارج است. با این که اگر با تلفن های راه دور حرف زده باشید می بینید که صدا کاملا واضح است و اگر گفت و گوی تلفنی شنود شود، صدای هر دو با یک حالت ضبط می شوند.
دوم این که وقتی تلفن راه دور با خارج صحبت می کنید، طرف که حرف می زند با کمی تاخیر در حد دو ثانیه صدای شما را میشنود و شما هم صدای او را با همین تاخیر می شنوید.
سوم این که مکالمه مصنوعی بود و انگار پاسخ یکدیگر را آماده داشته اند.
حال از مسایل فنی بیرون آمده و به مسایل سازمانی و مبارزاتی وارد می شویم.
من به هر حال یک فرد مبارز هستم، بسیاری از ما مبارز هستیم و درباره ی روشهایی که مجاهدین داشتند می دانیم. گروه های مخفی در همان زمان پیش از انقلاب، شنود تلفنی به وسیله ی ساواک را محتمل می دانستند و در کتابچه ی آموزشی آنها که چندی پیش در تارنمای تکاوران به مدت کوتاهی گذاشته شد نوشته و توضیح داده چه رسد به زمان پس از انقلاب. جالب است بدانید، همه ی پاکت نامه ها که به خارج می روند یا از خارج می آیند به وسیله ی کارمندان اطلاعاتی پاره و سپس خوانده می شوند. سی دی هایی که از خارج می آیند نیز مورد بازرسی قرار می گیرند. اگر نامه از خارج داشته باشید خیلی از وقتها این نامه ها پاره شده هستند. آیا فکر می کنید رژیم تلفن را هم شنود نمی کند؟ این روزها رژیم از هر ابزاری برای کنترل اینترنت بهره می برد.به هر حال ما مجاهدین را خوب می شناسیم. اینها که توانستند عملیاتهای بسیاری را زمانی بر ضد رژیم تدارک ببینند آن قدر عرضه دارند که فکر امنیت طرفداران خود را بکنند.
خوشبختانه مردم که جنایات رژیم را به چشم دیدند موجب شد کسی گول تبلیغات رژیم را نخورد و اکنون صدا و سیمای رژیم به چشم رادیو و تلویزیون دولت اشغالگر نگریسته می شود، چیزی مانند رادیو عراق که دولت صدام این برنامه را به زبان فارسی پخش میکرد، یا شاید بی آبرو تر از آن.
رژیم تصمیم گرفت در جنگ روانی خود خیزش مردم ایران را به مجاهدین نسبت بدهد، به چند دلیل یکی این که اصلاح طلبان را به مجاهدین وصل کند و آنها را بترساند، دوم این که خیزش مردم را به گروهی خاص نسبت دهد، سوم این که در هر صورت دستور از سوی رهبر مفعول به رسانه های خارجی از کشور و صدا و سیما آمده که ابدا نامی از «تندر» برده نشود. بعد ها معلوم شد که این جنگ را نیز باخت.

پاینده ایران، کوبنده تندر
پرساوش - تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر