۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

چرا در انتخابات شرکت نمیکنم؟

چرا در انتخابات شرکت نمیکنم؟
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که شرفو ناموس مردم ایران را بر باد داده است. اگر رائ بدهم، معنایش این است کهتجاوز این نظام را به شرف و ناموس مردم تایید کرده‌ام و خرید و فروشدختران ایرانی‌ را قبول کرده ام. طبق نوشته‌های روزنامه های پاکستانی،روزی سی‌ تا چهل دختر ایرانی‌ در بازار کراچی‌ خرید و فروش میشود.
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که سیاست منظمیبرای فقیر سازی مردم اجرا کرده است بصورتی که ۷۰ تا ۸۰ درصد ساکنان تهرانفقیر هستند در حالیکه در این ۳۰ سال کشور‌های فقیری مثل مالزی، هند، چینبه رفاه بسیا زیادی دست یافته ا‌ند. ما در سالی‌ که انقلاب شد، درامدسرانه ای-۲۵۰۰ دلار- مساوی کره جنوبی و تایوان داشتیم. اکنون درامد سرانهکره جنوبی ۲۶،۰۰۰ دلار و تایوان ۳۱،۹۰۰ دلار است و درامد سرنه ایران به۵،۰۰۰ دلار هم نمیرسد. اگر این نظام منفور و بیلیاقت روی کار نیامده بود،اکنون مردم ایران در رفاه کامل زندگی‌ میکردند. رائ دادن به این انتخاباتپذیرفتن سیاست فقیر سازی مردم و مجبور کردنشان به کلیه فروشی و فساداست.
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که برای مردمشکمترین امکانات بهداشتی را فراهم نکرده است. یک تحقیق در چند سال پیشنشان داد که از ۵۰۰ دختر در تهران فقط ۱۵ نفر سالم بودند و از ۵۰۰ دختردر شهرستان‌ها فقط ۱۰ نفر. جامعه ایران هر گز از نظر جسمی و روانی تا اینحد بیمار نبوده است. دلیلش هم واضح است. بودجه سرانه بهداشت در ایران ۱۰دلار است؛ در اروپا ۳۵۰۰ دلار و در آمریکا ۶۰۰۰ دلار. وجدان نمی پذیرد کهدر جامعه آی چنین بیمار، بودجه آی چنان کم اختصاص داده شود و سالی‌ یک۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار به حزب الله بدهند.
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که در آننادانان دانایان را میکشند و کارهای بزرگ را به آدم‌های کوچک میدهند.درنظامی که سعید سیرجانی و مختاری را میکشند و ریاست جمهوری را با تقلب بهنادان کوچکی مثل احمدی نژاد میدهند رائ دادن همانا به معنی تایید کشتنبزرگان و بالا بردن نادانان جنایتکار است. هر دانایی که به هنگام کشتهشدن دانای دیگری سکوت کند، زمینه کشته شدن خود را فراهم میکند.
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که بالاترین رقماعدام‌ها را در دنیا به نسبت جمعیت خود دارد. کودکان را در جلو مردم بهدار می‌‌اویزد، بزرگان را به جرم‌های نکرده میکشد.سنیان را می‌خواهد بهزور شیعه کند و شیعه‌ها را به جرم نداشتن عقیده به ولایت فقیه از قدرتدور کند. هر کس در مقابل بی‌ عدالتی به دیگران سکوت کند، به ظالمان اجازهمیدهد که به او بی‌ عدالتی کنند. اگر مردم ظلم را نپذیرند، ظلم اتفاق نمیافتد.
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که در مدیریت وکار ایی از ۱۰۰ نمره ۱۵ گرفته است. در زمان حاضر بدترین عیب یک رژیم بی‌لیاقتی اوست. رضا شاه با ۲ قران مالیات شکر راه آهن سرتاسری از شمال بهجنوب و از شرق به غرب را کشید. جمهوری اسلامی با ۳۱۵ میلیارد دلاردر چهارسال درامد نفت و گاز و پتروشیمی نتوانست بم را به بلوچستان وصل کند. منشرم می‌کنم که به چنین نظامی مشروعیت و قانونیت بدهم.
.
وجدان و شرف من به من اجازه نمیدهد که به نظامی رائ بدهم که وجدن فردی وعمومی را چنان از بین برده است که هیچکس از نارحت کردن دیگران نارحتنمیشود، از بی‌ آبرو کردن دیگران احساس شرم نمیکند، از دزدی کردن خجالتنمیکشد، از دروغ گویی عار ندارد، از حق کشی احساس نه آرامی نمیکند. نه،من به چنین نظامی رائ نمیدهم. این را هم میدانم که عده ای مجبورند در اینانتخابات شرکت کنند، ولی معنی شرکت کردن در انتخابات این است که آنهاهمیشه مجبور بمانند و همیشه مجبور شوند به کسانی رائ دهند که اینهمهمصیبت را بر سرشان آورده ا‌ند
.
BLACK BOX



گروه ادبستان کاوه آهنگر

http://groups.yahoo.com/group/Adabestan-Kaveh-Ahangar/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر